Asiakastietojärjestelmän uudistuksen vuoksi olemme laskuttaneet kaikki sähkönkäyttöpaikat heinäkuun loppuun, jonka vuoksi sähkölasku on voinut tulla poikkeuksellisesti elokuun alussa.

Järjestelmän vaihdos tulee näkymään laskupohjan muutoksena syyskuun alusta alkaen. Mikäli olette saaneet laskun kahden kuukauden välein, tulee poikkeuksellisesti lasku myös syyskuun alussa. Huomioittehan, että laskun viitenumero tulee muuttumaan, mutta kaikki tiedot löytyvät laskulta.

Sähkön e-laskuihin ja suoramaksuihin ei tule muutoksia, eikä tämä vaadi toimenpiteitä, laskut tulevat pankkeihinne kuten aiemminkin.

Perintäkäytäntömme tulee myös muuttumaan ja oheisessa asiakaskirjeessä on muutoksesta enemmän tietoa. Asiakaskirje on postitettu kaikille asiakkaillemme kesäkuun loppupuolella.

Voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme muutokseen liittyvissä kysymyksissä. Laskutusjärjestelmän muutos ei aiheuta toimenpiteitä asiakkaillemme.

Asiakaskirje

Iin Energia Oy

Paloasemantie 13
91100 Ii
Vaihde 08 8180 220
asiakaspalvelu@iinenergia.fi

Avoinna arkisin klo 8.00 – 15.30

Puhelinvaihde on avoinna arkisin klo 8.00-15.00

Sähköverkon päivystys työajan ulkopuolella  040 589 8951

Iisiverkko

Internet-yhteyden tekninen tuki ja häiriöilmoitukset:

Cinia kuituverkkotuki: p. 09 6829 6010
Arkisin 9–18
Lauantaisin 12–16
(Puhelun hinta: matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu)
kuituverkot@cinia.fi

Iisiverkon valokuitukaapelivaurio- ja vikapäivystys työajalla

Arkisin 8–15.30

044 356 6710

Iisiverkon valokuitukaapelivaurio- ja vikapäivystys työajan ulkopuolella

040 589 8951

© Iin Energia Oy